Sunday 8 September 2013

Universiti Ku..


Assalamualaikum…

Hai..ha nak cerita sikit nie saya telah berjaya menyambung pelajaran di peringkat Diploma Teknologi Makanan di Universiti Teknologi Mara (UiTM) Kuala Pilah.. gembira tidak terkata lebih-lebih lagi apabila melihat wajah ayahda tercinta yang teruja apabila mendapat tahu anaknya ini dapat melanjutkan pelajarannya di UiTM.. UiTM Kuala Pilah  Kampus Beting merupakan tempat pengajian saya.. jaraknya dari rumah saya tidaklah begitu jauh hanya mengambil masa lebih kurang satu jam lima belas minit sahaja..mudah la untuk saya pulang ke rumah pada cuti hujung minggu.. saya belajar di UiTM ini,dalam masa tiga tahun pasti banyak dugaan yang bakal saya tempuh tapi..... saya yakin dengan izin-Nya pasti saya akan berjaya..ameen..di UiTM saya ditempatkan di kolej kediaman Sri Menanati 3..disini lah tempat saya makan,tido, study dan macam-macam lagi la..di sini juga bermula perkenalan saya dengan rakan-rakan serta roommate yang tersayang sehingga kini kekal bersama didalam rumah dan bilik yang sama, begitu juga housemate yang lain, perkenalan dari sermesta satu sehingga kini menjadikan hubungan kami semakin erat walaupun kami dari program diploma yang berbeza..



Housemate saya yang sentiasa disisi
Eka, Hana dan Noor....
 
Roomate saya Hana Lavender
UNIVERSITI TEKNOLOGI MARA KUALA PILAH KAMPUS BETING

Ha.....nie la kampus tempat saya belajar....

3 comments:

  1. Akak. Boleh ws sy tak? Saya dpt kos macam akak. Sy nak tahu kos ni lebih mendalam. Ws sy 0139733357

    ReplyDelete
  2. Salam..Saya budak mikrob.. Boleh ke saya ambik degree makanan halal? Ada setengah kata kene ada basic Arab, ada yg ckp x da pon x da..mohon terangkan ^^

    ReplyDelete
  3. Assalamualaikum, kalau sastera boleh ke ambik teknologi makanan? Mohon pencerahan.. tlg contact saya 01111155414

    ReplyDelete